Reklamacje i zwroty

Niniejsze informacje stanowią wyciąg z regulaminu serwisu www.fabrykazaproszen.pl - 

§6. REKLAMACJE

 

  1. W przypadku ujawnienia wady lub uszkodzenia towaru Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym oraz złożyć pisemną reklamację, do której Sprzedający ustosunkuje się pisemnie w przeciągu 14 dni roboczych.
     
  2. Wszelkie reklamowane produkty prosimy kierować na adres korespondencyjny: 

    Fabryka Zaproszeń
    26-600 Radom
    ul. Mjr. Jana Piwnika "Ponurego" 5/62
  3. Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący.
     
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego dotyczące koloru czy struktury papieru lub koperty nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
     
  5. Po akceptacji i zatwierdzeniu składu tekstu na kartach i zaproszeniach nie uwzględniamy reklamacji związanych z błędami i wadami tekstu. Firma Fabryka Zaproszeń nie jest zobowiązana do oceny poprawności przekazanych do druku tekstów i korygowania w nich ewentualnych błędów.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl